luni, 25 aprilie 2011

IV Sueta colectionarilor
















Profitand de o superba zi de primavara, pe deasupra si libera, AUTOMOBILIA organizat astazi a IV-a editie "Sueta colectionarilor". Au raspuns prezent 5 automobile antebelice care au fost acompaniate de doua M461 (prezente cu "derogare" evenimentul adresandu-se vehiculelor istorice antebelice). Dupa 40 de minute petrecute la Parcul Carol, in care conform traditiei am ciocnit oua rosii si am mancat cozonac (multumim dnei Dobre pentru delicioasele bucate ...) ne-am indreptat spre parcul Herastrau unde am mai petrecut 45 de minute depanand amintiri si inlocuind o siguranta la micutul Topolino. Am trecut in revita o colectie foto interbelica intrata recent in arhiva AUTOMOBILIA. Peste 90 de imagini, multe din motorsportul romanesc, dar despre aceasta comoara va voi povesti cu alta ocazie. La intoarcerea spre casa n-am ratat prilejul de a face o fotografie pe care o planuiam de mai multa vreme. Un fundal foarte potrivit pentru un Aero, Statuia Aviatorilor, a fost martora Marelui Premiu al Bucurestiului in perioada interbelica. Inchei aici povestea unei plimbari extrem de agreabile, mai cu seama ca traficul a fost redus astazi in capitala, multumind colegilor de drum pentru clipele petrecute impreuna.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu