miercuri, 2 noiembrie 2011

Tur de forta













Dna. Irina Dominteanu, secretara Morgan Club Romania, mi-a transmis cateva detalii si instantanee de la extraordinara aventura pe patru roti la care a participat. Felicitand cele doua echipaje romanesti care au luat parte la acest tur de forta va prezint in cele ce urmeaza detaliile calatoriei :


"Morgan Club Romania - Visiting friends a fost un tur de forta care a inceput practic la Orsova la prietenul nostru morganist Ralf, a continuat cu Serbia si Croatia, ne-am alaturat celor de la 4S Morgan Drivers Italia (foto 1) pentru intalnirea lor de toamna de la Lago d'Orta (foto 3) au fost 25 de participanti din Italia, Elvetia, Olanda, Belgia si..Romania) , am traversat pasul Gran S. Bernard (2473m - foto 2 & 4) si Elvetia pentru a sarbatori 40 de ani de existenta a Clubului Morgan German in statiunea Bad Orb (langa Frankfurt - o demonstratie de organizare teutona avand in vedere ca au avut 97 de echipaje participante - aici ne-am disputat titlul de echipaje venite de la cea mai mare distanta cu cei din Italia si Marea Britanie - foto 5 & 6) si ne-am intors in Romania dupa 5500 km., la timp pentru a participa alaturi de prietenul Haydn de la Brasov la a treia editie a raliului Kronstadt Classic".

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu