luni, 19 martie 2012

Vanzari prin site-ul prewarcar.com


Fiecare colectionar strange de-a lungul timpului o sumedenie de piese dupa principiul “sa fie acolo ca nu se stie cand imi trebuie”. Dupa mai bine de 20 de ani de alergat prin targuri, soproane, pivnite, magazii, garaje am colectat cateva sute de piese care in timp nu si-au gasit utilizarea in proiectele mele. Multe piese le-am luat pur si simplu pentru frumusetea lor, cum este cazul ceasului prezentat in fotografia de mai sus. Alteori am gasit pe diferite masini piese care nu erau originale si le-am pastrat. Cum spatiu de stocare e limitat si stocul de piese pentru masinile pe care le detin creste, am decis sa incep o campanile de comercializare a acestor piese. Cum majoritatea sunt piese pentru automobile antebelice am apelat la site-ul http://www.prewarcar.com/ care a lansat recent serviciul de publicitate gratuita pentru vanzarea de piese care nu depasesc valoarea de 200 GBP. Pentru postarea anunturilor e nevoie sa va inregistrati pe site. Numarul anunturilor pe care le puteti publica este nelimitat. Pentru cumpararea de piese puteti beneficia de un singur anunt gratuit, restul fiind cu taxa (2,40 eur/anunt). Anunturile de vanzare sunt gratuite si pentru vehiculele care nu depasesc pretul de 10.000 GBP. Pentru plata va recomand sistemul http://www.paypal.com/ Banuiesc ca multi dintre cititori sunt in aceeasi situatia asa incat urez tuturor mult succes !

Un comentariu: