joi, 21 februarie 2013

Insigna Ford Bucarest


O zi mohorata care nu anunta nimic special. Lucrez la un articol si imi dau seama ca dupa o pauza de aproape sase luni (de cand revista Autoshow a disparut, un subiect trist pe care tot aman sa-l abordez) penelul meu s-a cam "ancrasat". O achizitie remarcabila iti poate insa schimba starea de spirit. Si chiar asa s-a intamplat. Primesc un telefon de la un bun amic, un important colectionar de materiale regaliste. Nu e pentru prima oara cand imi semnaleaza piese interesante, fapt pentru care ii raman foarte indatorat. N-am mai stat pe ganduri si am achizitionat piesa din fotografie, realizata in anii '30. Am abandonat redactarea articolului in  incercarea de a-mi da seama care a fost destinatia acestei insigne. Primul lucru care imi vine in cap e ca a fost realizata pentru angajatii Ford Romana SAR. Am sa verific supozitia asta intrebandu-l pe dl Marin Dumitrescu, fost angajat al firmei. Zona ovala din centru a fost creata cu siguranta pentru a gazdui o serie aplicata prin gravare. Radiatorul e similar cu cel al Modelului A. Ramane sa mai studiez si in masura in care apar informatii noi sa revin asupra subiectului.  

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu