joi, 9 ianuarie 2014

Am mai descoperit unul

Am prezentat cu ceva vreme in urma un articol despre prezenta vehiculelor istorice in industria muzicala. Va spuneam atunci ca in Romania avem o singura aparitie pe coperta unui disc a unui vehicul istoric. Am descoperit un al doilea disc, de data asta unul extrem de bun, al Orchestrei Electrecord, albumul "Dixieland" din 1969, numarul 8 din "Seria Jazz" (m-am nascut la cativa ani de la aparitia lui si nu-mi amintesc sa-l fi avut vreunul din prietenii cu care faceam schimb de discuri). Masina nu o pot identifica insa seamana mult cu una din cele doua care fac si acum parte din recuzita studiourilor cinematografice de la Buftea. Ma ghidez dupa roti, pentru ca in rest aceste masini (cu motoare L25) au fost in permanenta modificate, in functie de necesitatile scenografilor. Daca cineva poate da mai multe detalii le asteptam. As fi incantat sa am in colectie si discul, de data asta pentru muzica si nu pentru design, asa ca daca vedeti prin vreun magazin de antichitati discuri vinil v-as fi recunoscator daca-mi dati de stire. Gratie excelentului site
 http://www.discogs.com/Orchestra-Electrecord-Dirijor-Alexandru-Imre-Dixieland/release/3178274
stim si cine este autorul fotografiei, Morel Volbura, fotograful oficial al Casei de Discuri Electrecord din anii '60, ani in care majoritatea discurilor erau ilustrate de fotografii, grafica de disc aparand la noi ceva mai tarziu. Al treilea din stanga este regretatul Johnny Raducanu, care pe acest disc canta la contrabas.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu