sâmbătă, 16 ianuarie 2010

Proiectul AERO (VI) - Prima sesiune de teste


Poate pentru multi dintre voi a fost o sambata ca oricare alta. Pentru mine insa ziua de astazi, 16 ianuarie 2010, va ramane o data de referinta pentru ca am iesit pentru prima data dupa restaurare cu Aero-ul pe strada. Mai sunt multe de facut, in primul rand tapiteria si soft top-ul, de finalizat instalatia electrica si alte cateva mici amanunte, nu prea ma impac nici cu schimbatorul de viteze insa una peste alta astazi masina a iesit prin forte proprii din garaj si a parcurs primii 2-3 km. Un por in radiator, vreo 2-3 in sistemul de esapare, un sabot care freca (remediat deja) si un zgomot de la transmisie au fost primele constatari negative. Dintre toate zgomotul transmisiei imi da fiori, coroana si pinionul de atac fiind noi e posibil sa aiba nevoie de un rulaj mai mare pentru a se pasui. Trecand peste toate astea satisfactia este enorma. Masina merge incredibil de frumos, frana, desi pe sistemul cu cabluri este eficienta (la randul ei nu are sabotii pasuiti), directia este precisa si se manevreaza usor. Despre confort nu pot vorbi, stand pe o lada de lemn , sub cerul liber intr-o seara de ianuarie senzatia nu e una foarte placuta, insa "privelistea" oferita de botul prelung este incantatoare.
Imi cer scuze pentru calitatea imaginilor digitale, nu este cea mai buna, afara nu era atat de intuneric cat pare, voi reveni cu o filmare realizata cu o camera conventionala care trebuie insa prelucrata in prealabil.


6 comentarii:

  1. felicitari pentru eveniment !!!! gabi gordea

    RăspundețiȘtergere
  2. Felicitari! Bravo! Spor la treburi in continuare!

    RăspundețiȘtergere
  3. Felicitari! Si sute de mii de km fara probleme.
    Abia astept sa o vad. Chiar ma intrebam zilele trecute de ce nu mai zici nimic. Ma gandeam eu ca pui ceva la cale :) .

    RăspundețiȘtergere
  4. Felicitari - cred ca e nerabdatoare sa revina la Sinaia (C.Tase)

    RăspundețiȘtergere
  5. Felicitari pentru munca depusa si pentru faptul ai avut si mai ai inca rabdare ca AERO sa iasa de nota 10 plus.Un dicton latin spune: "Roma die uno non aedificata est"(Roma nu a fost cladita intr-o zi).
    Spor la treaba in continuare.

    DAN

    RăspundețiȘtergere
  6. Multumesc tuturor pentru gandurile bune si incurajari. Pauza lunga a fost determinata de o problema aparuta la dinam. L-am plimbat pe la 4 ateliere, la primul au ametit firele si nici nu l-au desfacut (nu cred ca au mai vazut un dinam cu ... delco), au inlocuit doar carbunii. L-am desfacut "in casa" insa l-am montat cum il lasasera "specialistii". Am ajuns la un alt specialist, de data asta unul real, impreuna cu care l-am desfacut iar, rotorul arata destul de afumat si el a fost de parere sa-l rebobinam pentru a face o treaba solida. Asa a poposit la Ploiesti , cum treaba trena a ajuns la Brasov, de unde a sosit si vestea buna ca nu e ars (multumesc Gabi Gordea) asa ca am renuntat la idea cu rebobinatul pentru ca toti se uitau la el ca la o ciudatenie (sarma cu bumbac, chestii socoteli care azi nu mai exista, cica). De montat nu s-au incumetat sa-l monteze asa ca am revenit la specialist, sa desluseasca misterul firelor si sa faca o schema, pentru ca si noul releu, identic in exterior cu cel vechi (scintilla), avea alta schema de montaj....
    Dupa 4 luni treaba a fost gata, desi partea de delco a fost montata tot "in casa" de mine si Razvan. Sambata l-am pus pe masina si am iesit pe strada. Incarca. Am pierdut 4 luni, in care suparat de necazul cu dinamul nu prea mi-a ars de alte lucrari. Urmeaza un nou hop, readucerea la original a structurii tapiteriei, construirea dupa proiectul original ala celui de-al treilea loc si alte aventuri, dar sa nu anticipam.

    RăspundețiȘtergere