joi, 27 februarie 2014

'Nea Gabi e numarul 1 !

Daca va intrebati cine are legitimatia R.C.R. cu numarul 1, raspunsul e Adam Iulius Gabriel. Avocatul care ne-a sprijinit in fondarea clubului a ordonat cei 21 de membrii fondatori alfabetic. Tipic pentru Romania,  pozitia cu nr.1 a fost la un moment dat ravnita de un coleg, dar daca ne gandim la povestea cu "0-B", desi personajele nu sufera comparatie, nu puteam decat sa constatam ca ramanem mereu aceeasi.  Nea Gabi este un mare pasionat de automobile britanice. Toata viata a condus numai masini bitanice : Austin 1300, Austin Mini,  Morris Mini Cooper, Austin Metro. Asa am ajuns sa-l cunosc pe nea Gabi alaturi de care am participat la sfarsitul anilor '90 la mai multe raliuri si evenimente dedicate vehiculelor istorice. Am fost mereu fascinat de acest personaj care m-a surprins cu lucruri placute. In apartamentul sau de doua camere din Tei piesele erau ascunse dupa vitrina, pusa strategic oblic intr-un colt al sufrageriei. Magnetofonul mergea mereu in surdina cand il vizitam, Loius Prima fiind printre favoritii lui Nea Gabi. Pe langa muzica de calitate nea Gabi iubeste cainii. Tin minte ca in perioada in care lucram la Mini-ul meu, la care si-a adus un mare aport, cara zilnic la un garaj din Baneasa cate o caldare de mancare iar in weekenduri isi facea de lucru la masini numai ca sa nu sara "prietenii" lui peste masa. Nelipsit de la evenimente in primi ani de existenta ai clubului Nea Gabi a renuntat la masini, evident din ratiuni economice. Pensionarii Romaniei sunt badjocoriti cu pensii de mizerie in loc sa aiba parte de batraneti fara griji, asta dupa ce au cladit aceasta tara. Ma bucur de fiecare data cand ni se alatura la un eveniment si sper sa o faca cat mai des. Ultima oara ne-am intalnit in cadrul vizitei la Tiriac Collection ocazie cu care i-am inmanat noua legitimatie de membru R.C.R. si l-am imortalizat alaturi de doua "englezoaice".    

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu