duminică, 13 decembrie 2009

Proiectul AERO (V) - Imagini de arhiva



Aparent imaginea de sus este una din zecile sau poate sutele de fotografii de epoca care surprind Calea Victoriei in zona Casa Armatei - Capsa in perioada interbelica. Si totusi aceasta fotografie are o importanta cu totul aparte pentru mine. La trecerea de pietoni asteapta "cuminte" un Aero 30 Roadster de culoare deschisa. Sa fie oare masina mea ? Greu de spus ! Lucrurile sunt total diferite cu inregistrarile video de mai jos, in care cu certitudine puteti admira exemplarul aflat astazi in posesia mea evoluand in 1994 la Raliul Bucuresti-Sinaia.
Si pentru ca tot am rascolit arhiva video si suntem la capitolul Aero, nu putea lipsi desigur exemplarul din Ploiesti, cu un an mai "tanar" (1937) decat masina mea, aceste doua exemplare fiind protagonistele a numeroase raliuri si parade in perioada '80-'90. Urmariti cu atentie ultima pelicula de mai jos, prestatia acestui automobil cu motor de 1000 cmc, doi cilindri, in doi timpi si numai 30 CP este dupa parerea mea exceptionala.
Vizionare placuta !!!!

Un comentariu: