luni, 21 decembrie 2009

AC/DC la Bucuresti

Nu stiu daca mi-ati parcursul profilul asa ca ma simt nevoit sa va spun ca pe langa automobile mai am o dambla la viata mea : muzica rock. E drept ca de ceva vreme am lasat steagul jos, in sensul ca arhiva mea discografica nu s-a imbogatit fantastic in ultimii ani, totusi prima si marea mea iubire ramane formatia AC/DC. A fost extrem de frustrant pe vremea cand locuiam la Milano sa-i ratez pentru ca biletele s-au vandut in cateva zeci de minute. Anul trecut a fost o mare teapa romaneasca, un concert fantoma, sincer imi e si greata sa mai vorbesc despre ea.

Si totusi minunea se va produce, AC/DC soseste la Bucuresti in cadrul Black Ice World Tour 2010 .!!!!!!!!! Data de 16 mai 2010 este confirmata de site-ul oficial AC/DC https://tickets.acdc.com/index.php?location=eu

Biletele se pot procura din magazinele Germanos, magazinele Vodafone, Librariile Carturesti, Librariile Humanitas si Sala Palatului din Bucuresti si Online accesand :

Pana la concert, pentru care numai in prima zi s-au vandut 7000 de bilete conform relatarilor din presa , va urez vizionare placuta !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu