joi, 22 iulie 2010

Romania la 1907


Ivan Kolev, un jurnalist bulgar pasionat de istoria automobilului, “prietenul de peste Dunare” cum imi place sa-l prezint cititorilor, imi trimite constant materiale de o inestimabila valoare istorica. Majoritatea sunt legate de istoria automobilului in Romania. Desi am cautat in permanenta sa ii intorc efortul n-am reusit sa gasesc materiale legate de automobilismul bulgar dar sper s-o fac in viitor. In urma cu mai multi ani am facut schimb de fotografii, astfel incat am reusit amandoi sa publicam prezentari ale unor modele care nu se aflau in Romania respectiv Bulgaria. Ivan Kolev a incetat la un moment dat colaborarea cu revista Autoklasica & Design asa incat aceste schimburi au luat sfarsit, Acum am primit vestea ca a revenit in cadrul redactiei asa incat se prefigureaza reluarea colaborarii. Fotografia primita astazi a fost publicata in anul 1907 in Allgemeine Automobil Zeitung. Autobuzul din imagine asigura transportul gratuit intre Bucuresti si Baltatesti, localitate cunoscuta inca de la 1810 pentru baile sale si apele minerale (premiate cu medalia de aur in 1900 la Paris), exploatate gratie micii statiuni fondate de pricipele Canzatcuzino. http://ro.wikipedia.org/wiki/B%C4%83l%C8%9B%C4%83te%C8%99ti,_Neam%C8%9B

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu