A venit momentul sa prezint o mare personalitate a miscarii vehiculelor istorice din Romania : dl. Nicu Tataranu, unul din fondatorii sectiei de masini de epoca din cadrul A.C.R. la inceputul anilor '80. Fara a avea o masina functionala, fan declarat al marcii FORD, cu doua proiecte pe care le conserva de peste trei decenii, dl Tataranu (al doilea de la stanga in foto) a fost motorul acestei miscari in perioada de pionerat. A realizat o mare performanta, Turul Romaniei cu trei vehicule interbelice, ramasa din pacate unica pana astazi (din 1987). Nu l-am vazut niciodata nervos, nu l-am auzit rastindu-se la cineva sau trimitand la plimbare vreun spectator desi mai mereu era bombardat cu intrebari. Organizarile erau aproape perfecte si daca o sa priviti fotografiile de arhiva o sa vedeti zeci de participanti si mii de spectatori. A avut curajul sa organizeze la mijlocul anuilor '80 o expozitie Ford in Parcul Herastrau, reunind multe modele interbelice. A publicat numeroase articole, majoritatea in revistele Autoturism si Auto Clip. Dupa 1989 s-a implicat in organizarea catorva evenimente, sponsorizandu-le prin firma sa Casa Retro (firma importatoare si distribuitoare de jucarii) dupa care s-a retras. A revenit in 1998 cand s-a numarat printre fondatorii Retromobil Club Romania insa lipsa unei masini personale nu i-a permis o participare activa. Recent visul a devenit realitate. Un superb Ford A Roadster a plecat din S.U.A. si va ajunge in capitala. A fost o lunga asteptare insa revenirea spectaculoasa a lui Nicu Tataranu in miscarea vehiculelor istorice e un adevarat eveniment care ma bucura enorm. Nicu Tataranu este o enciclopedie iar povestile de demult sunt convins ca vor bucura noile generatii de colectionari. Bine ai revenit Nicu , personal am asteptat cu mare interes acest moment si trebuie sa marturisesc ca pentru mine ai fost mereu un exemplu, mai mult, un mentor. Sunt convins ca toti posesorii de automobile interbelice vor saluta revenirea lui Nicu asa incat ma grabesc sa anunt o editie speciala Sueta Colectionarilor la sosirea in Bucuresti a masinii.
Il felicit! Ma bucur si ca Hansa din imagine a supravietuit - se stie cva despre BMW?
RăspundețiȘtergere