La ora la care scriu aceste randuri echipajul Gabriel Stanciu/ Georgios Ladopoulos parcurge prima etapa a Rallye Monte Carlo Historique 2012, Torino-Grenoble (237 km, timp ideal 5 ore). In urma cu circa o ora echipajul cu nr. 213 trecuse cu bine de primul punct de contol orar situat la Pinerolo si alerga in noapte spre Elvetia. Traficul aglomerat a facut ca iesirea din Torino sa dureze 35 de minute asa incat in cotinuare s-a rulat intr-un ritm infernal. Masina se comporta bine, startul fiind luat pe anvelopele normale, o decizie care pana acum s-a dovedit potrivita, multe echipaje pornind pe crampoane desi soseaua e uscata. Asta e foarte probabil ca va presupune un schimb de roti la o temperatura mult sub 0 grade, cand echipajul va ajunge in zona montana a traseului. Printre pregatirile de start Gabriel Stanciu a gasit ragazul de a trimite cititorilor site-ului AUTOMOBILIA doua fotografii surprinse in locatia de start. In prima fotografie apare automobilul Volvo 123 GT (1968) cu care echipajul Just Classics Historic Rally Team participa la raliu, iar in a doua il puteti vedea pe celebrul pilot SANDRO MUNARI (cu sapca neagra), campion mondial de raliuri , participant la competitie alaturi de imbatabila sa Lancia Fulvia HF.
In cele ce urmeaza voi prezenta mesajele primite de la echipaj.
Mesaj I - 31.01 : Totul ok, Primele doua etape au fost parcurse fara penalizari. S-a rulat numai pe anvelope normale, am intuit corect starea traseului. Probleme cu frana la o roata, dar ne descurcam Pana maine intram la odihna.
Mesaj II - 31.01 : Am trecut pe anvelope cu tinte (schimbat 4 roti in 7 minute la -23 C). Am incheiat prima parte a etapei Grenoble-Nyons (317 km) ninsoarea infernala a transformat soseaua in iad, numeroase abandonuri, unele cu rasturnari. Am mers aproape tot drumul fara frana pe o roata spate si stergatoare. Accident usor. 42 de minute intaziere la Controlul Orar.
Mesaj III - 31.01 : Carabinierii au oprit mai multe echipaje pentru exces de viteza, ne-au incolonat si ne conduc la granita cu Franta.
Mesaj II - 31.01 : Am trecut pe anvelope cu tinte (schimbat 4 roti in 7 minute la -23 C). Am incheiat prima parte a etapei Grenoble-Nyons (317 km) ninsoarea infernala a transformat soseaua in iad, numeroase abandonuri, unele cu rasturnari. Am mers aproape tot drumul fara frana pe o roata spate si stergatoare. Accident usor. 42 de minute intaziere la Controlul Orar.
Mesaj III - 31.01 : Carabinierii au oprit mai multe echipaje pentru exces de viteza, ne-au incolonat si ne conduc la granita cu Franta.
Mesaj IV - 31.01 : Liberi !!!! Carabinierii ne-au salutat si continuam cursa. Stergatorul nu merge in continuare pe partea stanga, Rocada la volan. In urma accidentului farul din dreapta e distrus, o sa ne bazam pe proiectoare.
Mesaj V - 31.01 : Am terminat etapa, suntem la Monte Carlo. Dupa ce am intrat in parcul inchis masina n-a mai pornit dar am remediat, filtrul de benzina era plin cu apa. Au sosit pana acum doar 176 de echipaje din 306 , suntem pe locul 155. Colegul nostru din Retromobil Club Romania, belgianul Brajkovic e pe 6 !!!!!!!!!!!!! Se anunta ninsori abundente. Multumim tuturor celor care ne sustin !
Mesaj V - 31.01 : Am terminat etapa, suntem la Monte Carlo. Dupa ce am intrat in parcul inchis masina n-a mai pornit dar am remediat, filtrul de benzina era plin cu apa. Au sosit pana acum doar 176 de echipaje din 306 , suntem pe locul 155. Colegul nostru din Retromobil Club Romania, belgianul Brajkovic e pe 6 !!!!!!!!!!!!! Se anunta ninsori abundente. Multumim tuturor celor care ne sustin !
Mesaj VI - 01.02 Ninge groaznic. Prima etapa s-a anulat.
Mesaj VII - 02.02 : Ziua de ieri a fost infernala. Am avut un nou accident, absul stupid , un turist pur si simplu a intrat in noi, intr-un viraj in care masinile era evident ca nu puteau trece una pe langa alta, nici macar nu a schitat vreo frana, norocul nostru a fost ca aveam 20 km/h si Volvo, altfel eram in rapa. Masina a ramas suspendata un sfert in afara soselei, a trebui sa fim tractati, e sifonata destul de rau, speram sa ne tina pana la final. Am intarziat mult cu formalitatile dupa accident si am pierdut proba speciala 5. De aici incolo depinde doar de masina, cat va mai rezista, noi suntem decisi sa terminam cursa. Conditiile meteo sunt din ce in ce mai proaste. Important e ca am ramas in cursa si sa speram ca ghinionul ne-a parasit. Colegul Brajkovic a abandonat.
Mesaj VIII - 02.02 : Suntem la penultimul control orar, am ajuns cu 12 minute in avans si asteptam ora ideala. E unul din putinele momente de ragaz avute pe probele speciale. Inca o ora si terminam probele pe ziua de azi. Masina se comporta excelent.
Mesaj IX - 02.02 : Am terminat cu bine. Mai sunt 5 probe speciale pana la finish, incep maine la 7:30 si se termina sambata dimineata in jurul orei 2:00.
Mesaj X - 03.02 : Dam batalia finala, PS 11 s-a anulat. La ora 4 dimineata speram sa trecem linia de sosire.
Mesaj VIII - 02.02 : Suntem la penultimul control orar, am ajuns cu 12 minute in avans si asteptam ora ideala. E unul din putinele momente de ragaz avute pe probele speciale. Inca o ora si terminam probele pe ziua de azi. Masina se comporta excelent.
Mesaj IX - 02.02 : Am terminat cu bine. Mai sunt 5 probe speciale pana la finish, incep maine la 7:30 si se termina sambata dimineata in jurul orei 2:00.
Mesaj X - 03.02 : Dam batalia finala, PS 11 s-a anulat. La ora 4 dimineata speram sa trecem linia de sosire.
Evolutia in clasament :
Proba Speciala - Loc in etapa - Loc in clasamentul General - Total concurenti clasati
START
PS 1 : Anulata - -
PS 2 : 119 236 249
PS3 : 147 216 241
PS 4 : 80 208 249
PS 5 : 214 218 243
PS 6 : 227 219 232
PS 7 : 214 218 226
PS 8 : 99 215 228
PS 9: 208 216 231
PS 10: 222 214 228
PS Complementara : 140 213 228
PS 11: Anulata
PS 12: 132 202 220
PS 13 : 154 199 219
PS 14 : 129 194 218
FINISH
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu