![](https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEj5k-XyAJ85EkrVFXBc85UODwfcxA_pl3BPOmQ-McFacSdgE6uU7flHPCA7UvmXu3d-oylrz_EZgN0vhtVQmqBJDKump2Ml_Wpc_EBCFaPWqumSQ5k0XLq7YcStOrmw85BZTdxr7hFr6-0/s1600/Lincoln_1941_BS_1.jpg)
Una din operatiunile cele mai delicate in restaurarea unul vehicul o reprezinta refacerea instrumentelor de bord. Daca operatiunea reclama doar curatarea ceasurilor te poti considera fericit. Daca trebuie refacute cadranele ai o problema dificila. In cazul multor repere patina da autenticitatea unui vehicul. In cazul ceasurilor insa lucrurile stau diferit, deterioarea inscriptionarilor generand un disconfort pentru conducator. Am incercat de-a lungul timpului sa gasesc in Romania un loc in care sa reconditionez ceasuri de bord. La un moment dar gasisem o solutie la fost uzina Mecanica Fina din capitala, unde am produs cateva cadrane in sistem serigrafic insa pe o masina automata (banuiesc ca aveau un fel de
![](https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEjM5_MjjtVsLotF7TJ1yvXwNu39qob9fO_ZuqBpZPEqV_dXp-X-9J3QbocfmYCtYOIWHu0KJJj9Ryz4r6QAwC30hd7AwKbXdx1cF6UxblkawTRfKSIwfrJ2_kovkUI1zfj-7lpWJjcquoU/s1600/SHOW_Lincoln_1941_AS_1.jpg)
imprimanta). Fabrica a disparut de peste 10 ani si de atunci n-am mai auzit de lucrari similare executate in tara. Singura exceptie a fost un lot de placute de presiunea anvelopelor ARO M461 realizat pe aluminiu in urma cu 7-8 ani prin procedeul clasic de serigrafie cu sita. Cautand cu totul altceva pe internet am dat peste o firma americana care reproduce atat cadrane de ceasuri de bord cat si scale de radiouri si o serie de alte inscriptionari
http://www.showcarquality.com/index.htm Daca aflati de vreo firma autohtona care face astfel de lucrari va rog sa nu uitati sa ne dati de stire.
la orice magazine de piese auto se gaseste o pasta alba CROM GLANZ (ambalaj negru-auriu). Obligatoriu de folosit carpe foarte fine care nu zgarie! Veti fi uimiti de rezultat. Merge si pentru suprafete cromate!
RăspundețiȘtergere