vineri, 8 noiembrie 2013

O radiografie a automobilismului in Bucurestiul interbelic



De multa vreme imi propusesem sa-l abordez pe Academicianul Constantin Balaceanu Stolnici pe tema automobilismului romanesc interbelic. Nu mi-am inchipuit insa ca domnia sa are atatea amintiri pe aceasta tema. Nu am cititi inca volumul publicat anul acesta de editura Oscar Print, sper sa-l gasesc in drum spre casa si sa-l devorez in acest weekend, insa am citit prezentarea publicata in iulie de ziarul Cotidianul sub semnatura lui Adrian Majuru. Materialul mi-a fost semnalat de colegul Valentin Bradateanu caruia ii multumesc.  http://www.cotidianul.ro/o-viata-de-poveste-in-bucurestiul-interbelic-constantin-balaceanu-stolnici-218015/
Acum am doua motive sa-l intalnesc pe reputatul academician, autografarea cartii si intrebarile despre sportul automobilistic care din articol nu-mi dau seama daca si-au gasit raspunsul in aceasta lucrare. In fotografiile prezentate mai sus apare tatal Academicianului, Grigore C. Constantin Balaceanu Stolnici in timpul campaniilor din Razboiul Balcanic (1913 - foto mijloc) si Primul Razboi Mondial (1916). Cartea costa 140 de lei si poate fi comandata si online  http://www.oscarprint.ro/index.php?main_page=product_info&cPath=35&products_id=207 Va marturisesc ca am citit o gramada ce carti memorialistice sau despre Bucurestiul vechi, in speranta de gasi lucururi legate de automobilism. Din pacate  datele culese sunt insignifiante in comparatie cu ce ofera aceasta lucrare pentru editarea careia ma inclin in fata celor de la Oscar Print.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu