marți, 8 septembrie 2009

Care doctor ?

Dupa Raliul Carpati Retro cotidianul Adevarul de Seara mi-a lansat invitatia unui interviu, normal, legat de pasiunea pentru vehiculele istorice, intrebari foarte interesante care din pacate nu vor intra integral in articol. Am raspuns pe larg in scris rafalei de intrebari, cu o singura exceptie, parodia de la numarul 10, "duelul" jurnalist-intervievat fiind urmatorul :

Redactor:

"10. Va considerati un doctor al masinilor vechi ? "

B.C.

"In pasiunea asta doctoratele dureaza zeci de ani si foarte putini le obtin."

Ori sunt eu prea subtil ori nu stiu ce sa mai cred. Stiu, patesc si eu destul de des, dupa alegerea subiectului cel mai dificil moment apare cand trebuie sa dau un titlul articolului. Daca intrebarea si raspunsul de mai sus de sus titlul ales ar fi fost imposibil de dat.

Cred ca deja ati ghicit (exact ce ma enerveaza cel mai tare), titlul articolului care va aparea maine in editia tiparita (distributa dupa pranz in statiile de metrou si in numeroase alte puncte din capitala) este "BC doctorul masinilor vechi".

Mare eroare, daca chiar trebuie sa folosim neaparat un termen medical, cel de felcer sau infirmier cred ca e cel mai potrivit. Cand o sa intalneasca si domnisoara ziarista un doctor in masini istorice o sa inteleaga de ce ii multumesc pentru interviu dar am tinut sa fac aceasta scurta precizare. Doctorii in domeniul asta sunt putini domnisoara si din pacate nu practica meseria (a se citi pasiunea) asta in Romania.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu