miercuri, 23 septembrie 2009

Un succes






In perioada 18-19 septembrie s-a desfasurat la Brasov editia inaugurala a KRONSTADT CLASSIC RALLY, eveniment organizat si promovat de Gabriel Gordea, un mare pasionat al vehiculelor istorice care de-a lungul anilor a mai organizat cu succes evenimente similare. Raliul a fost organizat cu sprijunul RETROMOBIL CLUB ROMANIA, partenerii principali fiind Restaurant Casino Vesuvius, TESS, Borsec, Mabriond, Max Design, VCS, Odtimer Studio. Prima zi a debutat cu o sesiune de probe cronometrate de antrenament, dupa servirea pranzului fiind dat startul in prima etapa a raliului de regularitate Brasov-Sambata de Sus-Brasov, la Sambata de sus fiind vizitata celebra herghelie locala. Pe traseu au fost parcurse o serie de probe speciale cu timp impus (100 m in 10 secunde) care s-au dovedit mai complicate decat pareau la prima vedere, dat fiind ca acestea s-au desfasurat in conditii diferite (pe drum drept, in rampa, pe asfalt si macadam). Pana la final numarul probelor de acest gen a ajuns la 12, a 13-a fiind un circuit de indemanare cu timp impus (2 minute). Intoarcerea in Brasov s-a facut dupa lasarea serii asa incat dupa cina, la cererea participantilor, proba speciala de noapte, care urma sa se desfasoare pe strazile orasului, a fost anulata, oboseala si traficul aglomerat din Brasov (unde se desfasura in paralel si Oktoberfest) conducand la aceasta decizie comuna. In a doua zi de concurs s-a desfasurat doua probe de raliu de regularitate, intre care s-a servit pranzul.
Ziua s-a incheiat cu o baie de multime in Piata Sfatului, unde am avut placerea sa vedem reunite cele trei superbe Morgan-uri membre ale Morgan Club Romania (foto 4).
Seara, in elegantul restaurant Vesuvius (complimentele noatre bucatarului italian) s-a desfasurat cina festiva in cadrul careia au fost decernate premiile :
Clasamentul general :
Locul I Mircea Eugen Ionescu / Claudia Gabriela Ionescu - FIAT 850 Coupe (foto 2)
Locul II Costin Ganescu / Ilse Hismicher - Porsche 911
Locul III Bogdan Moarcas / Angela Moarcas - VW Karman Ghia (foto 3 in stanga)
Titlul de cel mai frumos automobil din concurs
A fost decernat pe baza votului participantilor - Chevrolet Corvette (foto 3 in dreapta).
Cel mai bun timp in probele speciale, o abatere de 0,016 fata de timpul de 10 s impus :
Vali Bradateanu - Renault 12 . Ce ar mai fi de spus ? Din punctul meu de vedere, ca si copilot al lui Razvan, concurand cu cea mai veche masina din concurs, raliul a fost o mare incercare, care a presupus parcurgerea a peste 400 km , la care s-au adaugat 360 drumul dinspre/spre casa. Masina s-a compostat excelent mica problema intervenita la radiator fiind cauzata de starea proasta a drumurilor pe anumite portiuni. Trecand la capitolul autocritica, pe ultima proba speciala am facut o greseala impardonabila, am uitat sa intorc cronometrul iar acesta, indelung folosit in cele 12 probe anterioare, s-a oprit imediat dupa inceputul probei, asa ca am mers dupa ureche si incasat o penalizarea de 24 de secunde care ne-a scos practic din lupta pentru locurile fruntase. Mari sanse oricum nu aveam pentru ca in probele anterioare, desfasurate in rampa, batrana noastra Skoda scotea invariabil 1 sau 2 secunde peste cele 10 impuse datorita demarajului mai slab. Important pentru noi a fost sa terminam cursa, lucru care s-a intamplat. Scepticii care ne vedeau reparand pe sub masina non stop au avut o mare surpriza, iar noi ne-am ales cu porecla de "Nemuritorii".
Pe langa Corvett-ul pe care echipajul nostru l-a votat "la dublu" mi-a mai atras atentia un superb Triumph din 1947 (foto 5 in centru) recent importat din Marea Britanie.
Inchei felicitand organizatorul, urez viata lunga nolui raliu care in opinia mea intra inca de la debut in categoria evenimentelor de prim rang din Romania, asa incat daca ati lipsit anul acesta nu trebuie sa ratati viitoarele editii.
Video :
Articole :

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu