luni, 4 octombrie 2010

Presa de vulcanizat



La capitolul SDV trebuie sa spun cu regret ca in ultimii ani colectia AUTOMOBILIA nu s-a mai imbogatit foarte mult. Tot ce am prezentat pe blog sunt lucruri achizitionate cu foarte multi ani in urma. Probabil ca si explozia de marfa chinezeasca ieftina de pe piata i-a determinat pe cei care mai scoteau la vanzare scule vechi sa renunte. Daca acum 15-20 de ani aproape ca nu exista targ de la care sa nu ma intorc cu vreo ciudatenia care candva echipase un atelier astazi lucrurile stau foarte rau. Si totusi mai exista si minuni. Cum este cazul acestei prese electrice de vulcanizat, care s-a salvat fiind achizitionata de un prieten "la pachet" cu o masina antebelica. Intr-un final am reusit sa-l conving sa mi-o vanda, in speranta ca intr-o zi voi reusi sa refac nu numai prin continut dar si prin echipare un garaj de la inceputul secolului trecut. Presa a fost construita de firma DRUKOV din Brno (Cehia) si estimez ca dateaza din perioada anilor '50-'60.
M-am bucurat ca provine din fosta Cehoslovacie, asemeni AERO-ului. Intr-o zi am s-o pun la treaba, iar asta va fi subiectul unui film din categoria "scurt metraje".

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu