Pompa de aer DUNLOP e o piesa la care tin extrem de mult, cumparata in urma cu vreo 8 ani de la un anticar ploiestean. Din pacate fotografia nu reda foarte exact frumusetea acestei scule realizate din alama lustruita, fonta, lemn si otel. Mentiunea "Nr. 2" de pe emblema banuiesc ca se refera la diametrul tubului, fiind probabil disponibile mai multe marimi. Picioarele sunt rabatabile si inscriptionate cu numele firmei profucatoare, fiind un pic ciudata existenta a 2 picioare, majoritatea pompelor avand numai unul. Manerul nu este cel original si mi-am propus sa identific cum arata cel original si in cazul in care sunt diferente majore sa-l inlocuiesc. Stutul pe care se monteaza furtunul a fost prost reparat si a cedat, urmeaza sa-l recositoresc. Estimez ca a fost fabricata la sfarsitul anilor '20.
Foarte frumoasa pompa - si de mare efect in portbagajul unei masini interbelice. Si eu am fost intrigat de cele doua picioare - dar la achizitia unei pompe noi, chinezeasca dar metalica si de buna calitate - probabil chinezii au copiat-o dupa un astfel de model clasic. E ciudata asemanarea. C.Tase
RăspundețiȘtergere