marți, 9 aprilie 2013

Ne-a parasit Radu Grozea


Se spune ca vestile proaste circula repede. Pilotului de karting Radu Gh. Grozea ne-a parasit. Am aflat cu totul intamplator ieri seara. L-am cunoscut in anii '80 cand performa in karting de aceea n-o sa-l consider, ca multi altii, realizator TV, desii in ultimele doua decenii ne-a facut sa stam in fata micului ecran prin multe emisiuni dedicate sportului cu motor. Cei care-l cunosc stiu ca daca ar fi depins de el ar fi difuzat zilnic o emisiune dedicata motorsportului si ar fi construit in fiecare oras un kartodrom pentru ca cei mici sa aiba sansa sa invete tainele pilotajului.  S-a intersectat o singura data cu lumea vehiculelor istorice, prezentand Concursul de Eleganta Sinaia 2011. In ultima perioada activa in cadrul Federatiei Romane de Karting (FRK) pensionarea fortata din TVR dandu-i ragazul sa deschida un blog http://radugrozea.wordpress.com/about/  Articolele mai "fierbinti", legate de disputa FRK-FRAS, sunt o lectie de eleganta si diplomatie, o lectie pentru pseudo jurnalistii care livreaza zilnic cancanuri de doi bani scrijelite in limbaj vulgar. Multi reclama faptul ca intre FRK si ACR se poate pune semnul egal, nu comentez subiectul, insa va invit sa cititi doua fragmente din articolele regretatului Radu Grozea :

"În mod paradoxal, trebuie totuşi să-i dau dreptate d-lui M, atunci când pune în discuţie legitimitatea conducerii ACR-ului care nu a rezultat dintr-un proces democratic de alegeri....."

".........sper că venerabila instituţie numită Automobil Clubul Român, va avea într-o bună zi o nouă şi bine meritată conducere."

Redau si un fragment din autobiografia publicata de Radu Grozea pe blog, care creioneaza cred eu cel mai bine potretul unuia din cei mai mari pasionati de automobilism din cati am intalnit vreodata.

" Norocul pe care-l eu îl iubesc cel mai tare este însă cel care mi-a oferit şansa unei copilării, impregnată de mirosul de benzină şi ulei de ricin al curselor de la Arcul de Triumf şi fascinată de lumea temerară a aşilor ghidonului şi volanului din anii ’50 care mi-au insuflat pentru tot restul vieţii pasiunea pentru sportul cu motor."       Radu Gh. Grozea


Dumnezeul sa-l odihneasca !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu