marți, 21 mai 2013

De trei ori Bucuresti (1967)


BMW 328 este actorul principal al filmului "3 ori Bucuresti" (1967) realizat la aniversarea a 500 de ani de la atestarea documentara a capitalei. Mai multe detalii despre film gasiti accesand link-ul

Colegul Razvan Badulescu mi-a semnalat in acesta dimineata prezenta pe Youtube a unui fragment din film http://www.youtube.com/watch?v=cTY2II1zjr0 a carui vizionare sper ca va va face placere (eu l-am vazut integral de vreo 3 ori).

Acest BMW 328 a fost singurul care a participat la evenimentele organizate cu vehicule istorice in Romania, apartinand familie Valceanu care l-a exportat in 1990. Recent am aflat ca in urma cu vreo 4-5 ani piesele ramase intr-o pivnita au fost predate la Remat ....  Automobilul a mai fost distribuit in filmul "Portile albastre ale orasului" (1973). Alaturi de Aero acest 328 alb ma fascina in copilarie. Cand amicul Balanescu mi-a cerut sa-i precizez care dintre ele imi place mai mult n-am reusit sa ma decid si n-o pot face nici astazi. Asa ca visez in continuarea ca intr-o zi o sa am si un 328.

2 comentarii:

  1. Din acelasi film...in zbor deasupra Bucurestiului:
    http://www.youtube.com/watch?v=LnQk_stKmGg

    PS: avionul este un Aero 45. Cunoscuta marca, nu ?

    RăspundețiȘtergere
  2. Poate gresesc, 328-ul este masina pe care am vazut-o de cateva ori in copilarie prin Dorobanti(zona TVR) ?
    DAN

    RăspundețiȘtergere