duminică, 26 februarie 2012

Cautand M-ul in carul cu ... reviste




La targul de la Novegro mi-am amintit ca citisem intr-un articol din revista Sport si Tehnica despre un material referitor la ARO M461 publicat de revista italiana IL PILOTA. In general anticarii au indexurile revistelor pe care le vand insa in cazul revistei IL PILOTA asa ceva nu exista. Am cumparat o alta revista si capatand "bunavointa" vanzatorului am intraznit sa-l rog sa ma lase sa caut prin revistele pe care le avea in speranta de a gasi articolul. Omul a fost foarte amabil si mi-a indicat unde se aflau revistele. M-am orientat spre cele din anii '70 cand stiam ca a inceput distributia pe piata italiana si pot spune ca am fost norocos, a doua revista deschisa (februarie 1972) fiind cea cautata.  Articolul este unul laudativ, excesiv as spune, existand si o eroare in fisa tehnica, viteza maxima de 127 km/h. Se precizeaza ca importatorul italian studia posibilitatea echiparii cu un motor diesel (Bedford) optional oferind un hard-top metalic si troliu. Pretul cu toate taxele era de 2.100.000 lire. Fotografia facuta din fata e una din mapa de presa, varianta pentru piata italiana, pentru a se incadra in legislatie, fiind echipata cu semnalizatoare de Fiat 1300  si lampile laterale de Fiat 850. Am studiat cu lupa fotografia realizata din lateral si am facut o descoperite interesanta, stopurile parand a fi de Fiat 850. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu