Azi noapte pe la 3 m-am trezit. N-avem somn. Prietenii si colegii de club alergau prin noapte, pe ninsoare cu o masina puternic zdruncinata de doua tamponari. Numai de somn nu-mi ardea. Am deschis calculatorul marturisesc cu teama. Ma gandeam ca ar fi absurd sa abandoneze la cativa kilometrii de linia de sosire. Am rasuflat usurat, erau pe ultima proba speciala si mai mult incepusera sa urce usor in clasament. S-au clasat la final pe locul 192 (dupa calculele mele, rezultatele oficiale apar la ora 13, ora Romaniei ) dar merita considerati invingatori pentru ca numai 214 echipaje din cele 308 care au luat startul au reusit sa ajunga la finish. Pentru prima data Romania a fost prezenta la startul Rallye Monte Carlo Historique iar pe drumul deschis de echipajul Just Classics Historic Rally Team - Gabriel Stanciu / Georgios Ladopoulos sper ca vor mai merge in viitor si alte echipaje romanesti. Va infinit mai usor pentru ca vor putea avea o serie de informatii pe care nu le poti culege decat la fata locului. Experienta acumulata in acest an, la prima participare la un raliu pe zapada, va fi una extrem de folositoare desigur si pentru echipajul Just Classics Historic Rallye Team care sunt convins ca va reveni si in viitor in aceasta celebra cursa. Au avut parte de o gramada de obstacole si le-au invins : frana n-a mai functionat pe o roata spate dupa prima proba speciala, stergatorul stang a creat si el probleme, un derapaj a produs avarierea aripii dreapta fata, intr-o curba in care nu incapeau doua automobile unul pe langa celalalt o masina care venea din sens contrar a taponat puternic partea stanga fata masina iesind de pe sosea si ramanand jumatate suspendata deasupra unei prapastii, spre final trip-masterul a refuzat sa mai functioneze. Multi probabil ar fi abandonat. Ei insa au dat dovada de tenacitata si au terminat cursa. Privind aceasta fotografie, surprinsa la cateva clipe dupa terminarea raliului, nu pot sa nu rememorez ca in acelasi loc din portul monegasc, in 1936, Petre Cristea evolua magistral in proba speciala de departajare si castiga Raliul Monte Carlo. La Monte Carlo s-a vorbit iarasi romaneste si asta e foarte bine. O mentiune speciala pentru masina de concurs care a rezistat in ciuda tuturor problemelor care s-au ivit. Daca nu ar fi ales Volvo, nefericitul accident ar fi insemnat cu siguranta abandonul. Felicitari domnilor pentru performanta de a termina raliul si asteptam noi participari in competitii internationale de prestigiu !
FELICITARI ECHIPAJULUI !
RăspundețiȘtergereBRAVO!
RăspundețiȘtergereFelicitati si la mai mare !!!!!!
RăspundețiȘtergere