![](https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEjN_4ZTn7T1PsSH70jf-mvNhjDWUOm1h0tXQLz2pN2Q8SiIhyHGu5_qBJOkQnd8-BjABZx-M1711mfyPQ9s8plTVIl-3yRd-K9Sor_qGJJdkwwKKdddv7iP4HKzTvqk-e6CdOLr4ktbO2M/s400/toni.jpg)
![](https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEiXUXneyPkSDceRKeg0BLbPLTYIjP8Hs21inhPLfPHVYSd8-l5GoGv9k0R6sr3yJZtlDUoIICSYGmqBQrJ0U7eO6JGodh3icJlVxpeRnuHEEIp2NbpyadzCFX50bJZMGKbXj4CYJvDxdsU/s400/lancia.jpg)
A patra editie a Raliul Dunarii desfasurata in anul 1967 a fost castigata de echipajul britanic Tony Fall / Mike Wood. Raliul Dunarii conta la acea ora ca etapa in Campionatul European victoria britanicilor fiind considerata o mare surpriza. Fotografia automobilului victorios, BMC 1800, a fost folosita ca suport publicitar insa modelul nu a avut acelasi succes in vanzari (foto sus).
Richard Anthony (Tony) Fall a debutat in raliul in anul 1966 castigand la bordul unui Mini Cooper S raliurile Scotiei, Poloniei si Elvetiei. In 1968 a terminat pe locul 4 Raliul Monte Carlo si a castigat Total Australia 500 Rally. A trecut apoi la Lancia obtinand victoria cu Fulvia HF in Raliul Portugaliei 1968, o victorie in 1969 la Nurburgring alaturi de Kallstrom si Barbasio si un loc 3 in Raliul RAC din Marea Britanie 1969. Pentru trei sezoane a alergat pentru firma Datsun, trecand apoi pentru scurte perioade pe la BMW, Porsche si VW. In 1970, avandu-l copilot pe celebrul fotbalist Jimmy Greaves, a terminat pe pozitia a 6-a in Raliul London-Mexico la bordul unui Ford Escort. Participand la reeditatea cu vehicule istorice a Raliului London-Mexico a terminat raliul pe pozitia a 5-a (la bordul unui Datsun). Ca team manager a contribuit la titlul mondial obtinut de Walter Rohr pentru Opel in 1982. S-a stins din viata in decembrie 2007, cand ocupa pozitia de manager al firmei de roll-bar-uri si elemente de siguranta Newmarket. Dumnezeu sa-l odhneasca !
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu