In perioada 13-15 mai se va desfasura in Bulgaria editia a VI-a a Golden Sands Classic Rally (Raliului Clasic Nisipurile de Aur), reeditatea cu vehicule istorice a celebrei curse din Campionatul European . Startul si sosirea sunt programate la Varna. Organizatorii propun trei pachete de cazare pentru care se poate opta (250/130/110 eur pentru doua nopti de cazare-mese incluse) Cei care doresc mai multe detalii precum si fisa de inscriere ma pot contacta sau pot discuta direct cu organizatorii NEPTUN MOTOR SPORT, dl. Orlin Penev orlin@info.bg sau SBA Varna sbavarna@abv.bg
Am revazut cu placere modelele Alpine in pozele din pliantul de promovare. Au mai ramas in Bulgaria exemplare fabricate/montate in aceasta tara? Acestea au fost folosite de echipa Bulgariei la vremea respectiva? C.Tase
RăspundețiȘtergereAm citit clasamentele din anii '70. Ce dezmat era in tarile socialiste: victorii poloneze cu Lancia Stratos si Porsche 911, bulgarii cu Alpine si ungurii cu Renault 12. Si echipa noastra avea Renault 12 dar ne cam bateau vecinii - din amintirile Autoturism, parca mai mereu batea bulgarul Ilya si italianul cu Abarth (-:. Ce vremuri frumoase, poate ne amintesti si de adevaratul Raliu al Dunarii...C.Tase
RăspundețiȘtergereChiubrikov mergea cu un Alpine 110 de 1600 cmc, la Plovdiv s-a montat doar varianta 10 de 1100 cmc , se deosebesc usor pentru ca au caroseria cu un singur rand de faruri (mai corect spus nu au proiectoare). Mai exista cateva exemplare BulgarAlpine. Intr-un an la Monte Carlo bulgarului Regia Renault i-a pus la dispozitie un Alpine de uzina. La alta editie MC bulgarul a venit cu masina lui, dar vopsita in galben (ca sa se deosebeasca de echipa oficiala). Noi nu faceam fata acestor curse, datorita materialului slab cu care era dotat lotul national. Cat timp au avur R12 Gordini a mai fost cum a fost, dupa ce s-a treecut la Dacia ne-am scufundat.
RăspundețiȘtergereCu scuzele de rigoare ca nu e la subiect, dar s-a deschis capitolul echipei Romaniei si in plus esti detinatorul unei astfel de bijuterii in versiune de serie, deci - imi amintesc de o revista Sport si Tehnica in care aparea Tiriac la volanul unei Lancia HF. A fost o tentativa de a avea in echipa Romaniei o astfel de masina? A existat in Romania un HF? Sau Lancia isi facea doar reclama in alte tari... C.Tase
RăspundețiȘtergereAu fost 2 Lancia Fulvia HF (Tiriac/Nastase). Masina lui Tiriac a trecut in proprietatea lui Eugen Ionescu Cristea care a alergat cu ea in cursele interne. Masina lui Nawstate a plecat in Monte Carlo ( la resedinta sa) si a fost vanduta la inceputul anilor '90. Modelul HF (1,6) este unul de serie, si masinile de care vorbim erau de serie. Masina mea este alta versiune (1,3 S - practic HF-ul primei serii). Prin Romania au trecut si HF-urile echipei oficiale Lancia (Raliul Dunarii)
RăspundețiȘtergereAcest comentariu a fost eliminat de autor.
RăspundețiȘtergere