joi, 15 septembrie 2011

Deutsche Autos 1920-1945

Deutche Autos 1920-1945 este o lucrare absolut remarcabila, publicata de editura Motorbuch Verlag Stuttgart in 1990. Autorul, Werner Oswald, prezinta in 542 de pagini toate marcile germane producatoare de automobile din peroada interbelica, 43 la numar de la Adler la Wanderer, 5 marci asamblate in Germania sub licenta straina (General Motors - Chevrolet, Buick, Cadillac, Citroen, Nsu/Fiat) si marcile austriece si cehoslovace prezente pe piata germana (Steyr, Graf & Stift, Austro-Daimler si Tatra). Toate modelele au fotografii, perioada de fabricatie, numarul de unitati produse si o ampla fisa tehnica alaturi de istoria marcii. In urma cu peste 15 ani cineva (regret dar nu mai retin persoana) mi-a imprumutat aceasta carte. Am incercat in zadar s-o procur, lucrurile erau mai complicate fara internet si intr-un tarziu am aflat ca se epuizase inca din anul lansarii. Am fost atat de impresionat de volumul si calitatea informatiilor incat mi-am facut o copie. Anul acesta am gasit cartea la un anticar din targul de la Essen si n-am stat pe ganduri s-o achizitionez ceea ce va recomand si Dvs daca se va ivi vreo ocazie.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu