Marturisesc ca pentru a doua oara Mostra Scambio organizata la Piacenza (2-3 mai) ma dezamageste. Anul trecut in toamna m-am gandit ca participarea a fost "subtire" datorita vremii nefavorabile, se pare insa ca e o constanta pentru aceasta manifestare. Asa ca o includ la capitolul "daca chiar n-aveti ceva mai bun de facut". Expozanti putini, 95% de masinile expuse nu erau de vanzare,
decorau standurile cluburilor piacentine. Doua din masinile de anul trecut erau iarasi prezente, normal ca ramasesera nevandute datorita preturilor aberante, daca tot vin la toate editiile ma gandesc ca ar trebui sa le treaca vechimea in cartea de munca vanzatorilor. In rest m-am amuzat cu explicatiile unui dealer care cerea 13.000 euro pe un Fiat 500, e drept din a doua serie, omul sustinea ca e "conservat", asta in capul lui, masina era revopsita recent si avea o gramada de piese NOS pe ea de la seriile ulterioare. In rest mi-au atras atentia un Fiat din 1925 (foto 2), Siata 850 Spring (foto 3 - construita pe o mecanica Fiat 850 - inainte de `89 exista un exemplar si la noi, inmatriculat in PH), Fiat 1100 (foto 4 - caroserie speciala MONVISO -Torino - 1949 - chiar si asa pret exagerat la cum se prezenta masina, 32.000 euro) si un autobuz O.M. Cand te gandesti cam cat iti ia numai sa pregatesti de vopsit caroseria unui autobuz iti vine sa faci plecaciuni in fata posesorilor, sambata posibil sa-i reintalnesc, am primit o invitatie la o expozitie de camioane si autobuze, daca nu ploua o sa-i dau curs. Oferta de piese slaba si ea, in mare parte aceeasi comercianti, l-am reintalnit si pe omul cu reclama emailata UAP, viseaza tot 100 de euro asa ca l-am lasat s-o mai plimbe. Personajul e foarte interesant, ar merita un articol separat, vine lumea la el ca la sfantul de la Maglavit, trebuie sa stai la coada ca sa vorbesti cu el, vinde placi de inmatriculare insotite de taloane si radieri "pentru uz colectionistic". Vrajeala, v-ati prins, nu ?
misto
RăspundețiȘtergere