luni, 8 martie 2010

Insigna arbitrului de motociclism


Astazi va prezint o insigna la care tin foarte mult pentru ca o am de pe la varsta de 6-7 ani. Bunicul vazand ca am inceput sa colectionez insigne, pe care le etalam cu mandrie pe peretii camerei infipte in diverse fanioane, mi-a daruit aceasta insigna pe care o avea banuiesc din perioada in care practicase motociclismul. De peste 30 de ani nu am vazut o doua insigna de acest tip si nici nu e de mirare pentru ca in perioada interbelica arbitrii de motociclism ii puteai numara pe degete. Colectia mea de insigne s-a risipit in anii copilariei, facand loc altor si altor noi colectii, a ramas doar aceasta de la care cu multi ani in urma am initiat o colectie de insigne, medalii, cupe si plachete auto-moto din care periodic am sa va prezint cele mai importante piese.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu