joi, 26 mai 2011

Concorso d'Eleganza Villa d'Este 2011

Amicul Corrado Lopresto, de care va povesteam cu ceva vreme in urma in rubrica Colectii si colectionari www.automobilia.ro/colectii-si-colectionari/corado%20lopresto , si-a mai adaugat o victorie importanta la palmares: marele premiu la Concorso d'eleganza Villa d'Este 2011 cu un automobil Alfa Romeo 6C 2500 SS (1942) carosat de Bertone. Inscrisa la Clasa A "Closed for confort" masina dlui Corrado Lopresto s-a impus in fata unui Talbot Lago si in final a obtinut victoria suprema. Tare rau imi pare ca am ratat editia din acest an a concursului. Gentil ca de obicei dl. Lopresto ma invitase la eveniment insa obligatiile organizatorice la Rallye Bucuresti Istoric au facut imposibila acreditarea mea ca jurnalist la editia din acest an. http://www.concorsodeleganzavilladeste.com/ Raman cu onorantele cuvinte referitoare la proiectul meu "bello il lavoro della Aero" trimise de dl Lopresto si cu marea parere de rau de a nu fi fost martor la aceasta noua victorie dintr-o serie impresionanta. Si pentru cat am vorbit de Aero si de concursuri de eleganta cred ca e nevoie de o explicatie, pentru a nu lasa loc de interpretari. Multi vor fi surprinsi probabil de absenta Aero-ului de la Concursul de Eleganta desfasurat weekendul viitor la Sinaia. Le transmit ca pentru a prezenta o masina la un asemenea eveniment e nevoie ca macar tu, ca restaurator, sa ai convingerea ca ai atins perfectiune, ori eu la masina mea mai am inca de taiat de pe lista o serie de operatiuni la capitolul tapiteire, pe care n-am avut ragazul sa le fac si nici nu-mi propuns sa le rezolv in graba. http://www.youtube.com/watch?v=XJmafkHD_f8

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu