
" Sunt aproape gata cu tablaria, am crezut ca nu se mai termina. Apreciez abia acum munca meseriasului care a lucrat incet dar bine. A trebuit sa corecteze multe modificari care s-au facut in anii '70 in special. Masina aceasta a avut un trecut dificil dar motorul a fost intretinut corect fiind si in proprietatea a doi mecanici - in timp ce strangeam piese si bani ca s-o repar i-am identificat istoria completa din Romania, pe langa cei doi mecanici au mai fost un preot si un inginer (fost director la Uzina Cugir, a murit in aprilie). Mai tin legatura cu fiul preotului si cu unul din mecanici. Masina a ajuns in RO fiind rechizitionata in Germania de Wehrmacht, era un model de serie 1937 din gama Touring. In iunie caroseria va fi revopsita iar la anul sper sa fiu alaturi de voi la Rallye Bucuresti Istoric".
Felicitandu-l pe dl. Tase va promit sa va tin la curent cu derularea proiectului.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu