Circuit-ul de la Monza a gazduit in perioada 4-7 iunie a 57-a editie a Coppa Intereuropa, eveniment care a reunit la start vehicule istorice de competitie. Automobilele participante au fost impartite pe grupe, pre 1963, F1, prototipuri, Alfa, F2, F Junior, etc. In paralel s-a desfasurat si un targ de piese, literatura, echipamente, machete si antichitati din domeniul auto. Publicul, mult mai numeros ca la editia precedenta, a putut admira la lucru vedetele curselor de odinioara. Desi am realizat cateva sute de fotografii, prezentarea lor in formatul acestui blog e dificila , insa va invit sa admirati un album complet http://www.flickr.com/photos/pietroz/sets/72157619293058198/
Greu de spus care dintre curse a fost mai frumoasa. Desi nu sunt un mare fan F1, sunt de fiecare data emotionat la vederea monoposturilor pe care in copilarie le puteam admira doar in paginile revistei Autoturism. Cupa Alfa a fost un adevarat spectacol lupta fiind foarte stransa, in calificari fiind distruse doua masini. Apoi Formula Junior, unde in multe dintre boxe puteai vedea vechi piloti care isi prezentau cu mandrie masinile la volanul carora se aflau de aceasta data descendentii lor. Trebuie spus ca unele echipe aveau o logistica cu nimic inferioara echipelor moderne de competitie in timp ce altele pastrau parfumul curselor de acum cateva decenii, amicii devenind pentru un weekend mecanici profesionisti iar sotia un cronometror iscusit. Atat la boxe cat si pe pista concurentii au dovedit amicitie, toti fiind gata sa dea o mana de ajutor sau sa faciliteze depasirile masinilor mai puternice cu riscul de a pierde secunde pretioase si implicit locuri in clasament. Concluzionand recomand Coppa Interuropa ca destinatia perfecta pentru cei pasionati deopotriva de vehiculele istorice si motorsport.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu