Pentru o ora si jumatate Parcul Carol din capitala s-a transformat intr-un muzeu auto in aer liber. Sutele de bucuresteni prezenti au putut admira 11 vehicule istorice cu totul deosebite. La editia a V-a ANTEBELLUM au participat :
FORD Model T Speester (1912)
FORD Model A Roadster (1928)
VAUXHALL (1936)
MERCEDES 170V (1939)
CITROEN TRACTION (1935)
SKODA 1100 POPULAR (1939)
CITROEN TRACTION (1939)
MERCEDES 200 Cabriolet (1939)
FIAT 500 A (1942)
WILLYS CJ2A (1947)
WILLYS CJ3A (1948)
FORD Model A Roadster (1928)
VAUXHALL (1936)
MERCEDES 170V (1939)
CITROEN TRACTION (1935)
SKODA 1100 POPULAR (1939)
CITROEN TRACTION (1939)
MERCEDES 200 Cabriolet (1939)
FIAT 500 A (1942)
WILLYS CJ2A (1947)
WILLYS CJ3A (1948)
La ora 11:00 a avut loc festivitatea de premiere in cadrul careia participantii au primit diplome de participare dar si cateva cadouri oferite de organizatorul evenimentului RETROMOBIL CLUB ROMANIA (ulei Motul Classic special creat pentru motoasrele vehiculelor istorice) si partenerul sau Romaqua Group (tricouri, sepci, bere pentru copiloti, apa plata pentru piloti).
S-a plecat apoi intr-o parada pe starzile capitalei care a avut ca punct terminus platoul din fata Garii Baneasa. La scurt timp dupa ce automobilele se intorsesera deja in garaje in Bucuresti a inceput sa ploua.
Sectia de Vehicule Istorice Antebelice a RETROMOBIL CLUB ROMANIA multumeste tuturor participantilor, spectatorilor, sponsorilor, politistilor si gardienilor publici, administratie Parcului Carol, participantilor la trafic care au facilitat prin calmul dovedit deplasarea coloanei si tuturor celor care au contribuit la reusita acestui eveniment.
ANTEBELLUM ramane un eveniment cu totul aparte in peisajul manifestarilor de gen din Romania, reunind exclusiv vehicule istorice antebelice precum si modele care si-au inceput fabricati in timpul sau imediat dupa terminarea celui de-al doilea Razboi Mondial. Misiunea organizatorilor nu este una usoara, data fiind numarul redus de astfel de vehicule istorice existente in Romania. Totusi de la an la an apar exemplare noi, excelent restaurate, anul acesta participand in premiera la Antebelum FORD Model T Speedster (1912), Citroen Traction (1939) si Willys CJ3A (1947), modele de referinta ale istoriei automobilului.
Foarte interesanta si expozitia de machete organizata de forumul http://www.miniauto.ro/forum/ cu ocazia acestui eveniment, desigur cu machete reproducand modele antebelice.
Presedintele Sectiei de Vehicule Istorice, dl. ing. Razvan Badulescu, ca si intreg staff-ul RETROMOBIL CLUB ROMANIA, cu o mentiune speciala pentru secretarul executiv R.C.R. dl. Viorel Burcea (care si-a intrerupt munca la o masina antebelica pentru a da o mana de ajutor) merita toate felicitarile !!!!
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu