Weekend-ul asta am scos Aero pentru prima data la plimbari mai lungi decat strada mea tur-retur. Mai mult, duminica m-am aventurat in afara orasului insa la iesirea din Adunatii Copaceni am ramas fara curent, dinamul continuand sa-mi faca probleme, asa ca m-am reintors cu teama spre casa, in dreptul stazii Drumul Gazarului mi-a murit iar motorul (ma rog, aprinderea) si dupa inca o pauza de 10 minute sa-si mai revina bateria, impins (ca si la prima halta fortata) am reusit sa repornesc si sa ajung cu bine acasa. Spre norocul meu am gasit in Elvetia, la un fost proprietar de Aero 30 un dinam revizionat complet in Germania, asa ca sper ca foarte curand aceasta problema electrica sa devina o amintire.
M-au insotit in aceasta plimbare Viorel Burcea si el in rodaj cu un superb Opel Super Six (1938), Razvan Badulescu, un "recidivist" cu doua antebelice la activ precum si dl Cristian Dumitru, fondatorul Muzeului Jucariilor caruia trebuie sa-i multumim atat pentru minunatele fotografii realizate cat si pentru filmari.
Ca prime impresii trebuie sa spun ca usor ametit de placerea de conduce in sfarsit acest superb automobil am uitat sa ma uit dupa gropi ai am luat pe Soseaua Oltenitei un crater de toata frumusetea, fara urmari din fericire. Urmatoarea constatare e ca rotile puntii spate au inceput sa se indrepte, ceea ce si asteptam. Suspensia spate trebuie reglata, prin slabirea actiunii amortizoarelor. In rest n-au fost probleme deosebite, rotile nu se incing, temperatura motorului nu trece de 80 de grade in oras si 75 in afara, e drept ca si vemea a fost racoroasa. Pana de curent ne-a determinat sa scurtam traseul insa turul a fost unul util care la ambele masini a scos la iveala mici probleme care trebuiesc rezolvate. Mai greu a fost cu alimentarea, am facut amestecul intr-un bidon de 5 l, 100 grame de ulei de amestec la 4 l de benzina, apoi fuga la casa pentru plata si deblocarea pompei, si tot asa de 3 ori, asa incat data viitoare am sa pregatesc mai multe bidoare umplute din garaj cu doza de ulei. Ceva emotii mi-au dat si norii, pentru ca momentan masina nu are soft-top, insa tapiteria fiind una provizorie nu ar fi contat cativa stropi de ploaie. Una peste alta masina merge surprinzator de bine, urmeaza o revizie si reglaje ale sistemului de franare, care fiind actionat prin cabluri are nevoie de interventii cu care nu sunt inca foarte familiarizat. Pana atunci va urez sa aveti o saptamana buna !!!!
Felicitari pentru Aero ! Cred ca arata mai bine decat in ziua livrarii din fabrica ! O restaurare impecabila. C.Tase
RăspundețiȘtergereEsti tu dragut, multumesc. Eu sunt mai critic , se putea mai bine, intotdeauna e loc de mai bine.
RăspundețiȘtergereFelicitari si drumuri fara probleme! Sunt impresionat si abia astept sa o vad "pe viu".
RăspundețiȘtergereFelicitari, AERO arata superb !
RăspundețiȘtergereDAN