luni, 19 aprilie 2010

Proiectul AERO (XI) - Eppur si muove !


Duminica Aero a trecut o noua sesiune de teste, de data aceasta parcursul fiind de 45 km in directia Giurgiu, deci cam 90 in total. Fata de acum o saptamana am imbunatatit franele prin inlocuirea intinzatoarelor de la cabluri. Deja pot spune ca m-am imprietenit cu cutia nesincronizata si nu mai uit sa deschid benzina la porniri. A mai ramas un hop, lipsa litrometrului, dar am sa imprumut din experienta posesorilor vechi de masini interbelice, din trusa carora nu lipseste o rigla gradata care prin scufundarea in rezervor indica nivelul carburantului. Ieri carburantul m-a lasat in fata unei benzinarii dar norocul primei pene "a prostului" din cariera de sofer nu pot conta ca o sa-mi surada si in viitor. Oricum alimentarea ramane un calvar, respectiv amestecarea uleiului cu benzina, practic se pune o doza de 100 ml in 3 litrii de benzina intr-un bidon, se agita si se toarna in rezervor , dupa care operatiunea se repeta in functie de necesitati. Daca ma gandesc insa la perioada restaurarii nu pot decat sa zambesc, alimentarea e floare la ureche pe langa alte incercari prin care am trecut.

Am ramas dator cu o filmare, realizata acum doua saptamani de amicul Cristian Dumitru, in care o sa constatati cat de "prietenosi" sunt o parte din participantii la traficul bucurestean, "seful" lor fiind posesorul Peugeot-ului 307 albastru cu nr. B772SAM. http://www.youtube.com/watch?v=aHXiF6FGitQ La minutul 3:00 al filmului puteti vedea cat de frumos stie el sa depaseasca, atat de frumos incat bietul cameraman amator a refuzat sa filmeze iminentul impact ... Si pentru ca m-am enervat si ma enervez cumplit cand revad secventa la care mai aveam putin si imi statea inima ma opresc aici, dar tot mai sper sa-l revad pe SAM sa-i cer un interviu pentru cititorii blogului .... Acum inteleg perfect spaima multora din posesorii de masini antebelice de a circula prin oras. La prima vedere pare incredibil insa este din pacate adevarat, esti in permanenta o tinta in miscare si nu trebuie sa te invarti prea mult prin Bucuresti pana dai peste un SAM, ma rog , pana da el peste tine.

3 comentarii:

  1. Una la mana ia un bidon mai mare. A doua is posesori care fac amestecul doar prima data tinind cont de cata benzina au sa puie , pun amestecul asta in rezervor si dupa aia pun restul de benzina de la pompa. Cam tot aia iese.

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu merge sa umbli cu un bidon mult mai mare, rezervorul e la motor, pozitia de umplere nu e cea mai comoda si nu vreau sa murdaresc totul pe acolo de ulei+benzina, cu amestecul in rezervor nu vreau sa risc, o sa iau mai multe bidoane, pun uleiul de acasa si salvez din timp, oricum ar fi tot nu e ca la masinile pe benzina. Desi, daca stau sa ma gandesc, astazi nu mai oricum simplu ca si la alea trebuie sa pui tratamentul cu plumb in rezervor, avantajul la ala e ca se amesteca f usor cu benzina, cu uleiul e mai sensibila treaba. Partea buna e ca nu mai separa ca in trecut, uleiul actual e de calitate f buna.

    RăspundețiȘtergere
  3. Poate vede cineva din Politie si il cheama la un interviu, proba mi se pare destul de concludenta , aia nu e depasire, merita gasit si rupt in bataie.

    RăspundețiȘtergere