Duminica Aero a trecut o noua sesiune de teste, de data aceasta parcursul fiind de 45 km in directia Giurgiu, deci cam 90 in total. Fata de acum o saptamana am imbunatatit franele prin inlocuirea intinzatoarelor de la cabluri. Deja pot spune ca m-am imprietenit cu cutia nesincronizata si nu mai uit sa deschid benzina la porniri. A mai ramas un hop, lipsa litrometrului, dar am sa imprumut din experienta posesorilor vechi de masini interbelice, din trusa carora nu lipseste o rigla gradata care prin scufundarea in rezervor indica nivelul carburantului. Ieri carburantul m-a lasat in fata unei benzinarii dar norocul primei pene "a prostului" din cariera de sofer nu pot conta ca o sa-mi surada si in viitor. Oricum alimentarea ramane un calvar, respectiv amestecarea uleiului cu benzina, practic se pune o doza de 100 ml in 3 litrii de benzina intr-un bidon, se agita si se toarna in rezervor , dupa care operatiunea se repeta in functie de necesitati. Daca ma gandesc insa la perioada restaurarii nu pot decat sa zambesc, alimentarea e floare la ureche pe langa alte incercari prin care am trecut.
Am ramas dator cu o filmare, realizata acum doua saptamani de amicul Cristian Dumitru, in care o sa constatati cat de "prietenosi" sunt o parte din participantii la traficul bucurestean, "seful" lor fiind posesorul Peugeot-ului 307 albastru cu nr. B772SAM. http://www.youtube.com/watch?v=aHXiF6FGitQ La minutul 3:00 al filmului puteti vedea cat de frumos stie el sa depaseasca, atat de frumos incat bietul cameraman amator a refuzat sa filmeze iminentul impact ... Si pentru ca m-am enervat si ma enervez cumplit cand revad secventa la care mai aveam putin si imi statea inima ma opresc aici, dar tot mai sper sa-l revad pe SAM sa-i cer un interviu pentru cititorii blogului .... Acum inteleg perfect spaima multora din posesorii de masini antebelice de a circula prin oras. La prima vedere pare incredibil insa este din pacate adevarat, esti in permanenta o tinta in miscare si nu trebuie sa te invarti prea mult prin Bucuresti pana dai peste un SAM, ma rog , pana da el peste tine.
Una la mana ia un bidon mai mare. A doua is posesori care fac amestecul doar prima data tinind cont de cata benzina au sa puie , pun amestecul asta in rezervor si dupa aia pun restul de benzina de la pompa. Cam tot aia iese.
RăspundețiȘtergereNu merge sa umbli cu un bidon mult mai mare, rezervorul e la motor, pozitia de umplere nu e cea mai comoda si nu vreau sa murdaresc totul pe acolo de ulei+benzina, cu amestecul in rezervor nu vreau sa risc, o sa iau mai multe bidoane, pun uleiul de acasa si salvez din timp, oricum ar fi tot nu e ca la masinile pe benzina. Desi, daca stau sa ma gandesc, astazi nu mai oricum simplu ca si la alea trebuie sa pui tratamentul cu plumb in rezervor, avantajul la ala e ca se amesteca f usor cu benzina, cu uleiul e mai sensibila treaba. Partea buna e ca nu mai separa ca in trecut, uleiul actual e de calitate f buna.
RăspundețiȘtergerePoate vede cineva din Politie si il cheama la un interviu, proba mi se pare destul de concludenta , aia nu e depasire, merita gasit si rupt in bataie.
RăspundețiȘtergere