In urma cu mai bine de doua decenii, in 1987, un grup de entuziasti, printre care se numara si membri R.C.R. Nicu Tataranu si Cristian Oprea, au efectuat Turul Romaniei, la bordul a trei vehicule istorice. Imbucurator este si faptul ca doua dintre masini au supravietuit pana astazi, respectiv Hansa dlui. Oprea si Ford-ul Coupe, astazi in posesia dlui Dan Cazacu. Daca cineva stie ce s-a intamplar cu cea de-a treia, B.M.W. (1948) sau poseda alte fotografii sau alte detalii despre tur asteptam sa ne contacteze. Materialele atasate su fost publicate in revista Autoturism, articolul in 1990 iar fotografia in 1987. Un eveniment extraordinar, care in orice tara ar fi ocupat prima pagina a cotidienelor, a fost din pacate trecut sub tacere pana dupa 1989, din ratiuni lesne de interes. Generatia noua de colectionari de vehicule istorice ar cam fi cazul sa "ridice manusa" si sa reediteze acest extraordinar tur. Pana atunci toata admiratia pentru cei care intr-o epoca tulbure nu si-au tradat pasiunea, au invins retrictiile si lipsa de carburant si au realizat acest adevarat record.
miercuri, 18 martie 2009
Turul Romaniei 1987
In urma cu mai bine de doua decenii, in 1987, un grup de entuziasti, printre care se numara si membri R.C.R. Nicu Tataranu si Cristian Oprea, au efectuat Turul Romaniei, la bordul a trei vehicule istorice. Imbucurator este si faptul ca doua dintre masini au supravietuit pana astazi, respectiv Hansa dlui. Oprea si Ford-ul Coupe, astazi in posesia dlui Dan Cazacu. Daca cineva stie ce s-a intamplar cu cea de-a treia, B.M.W. (1948) sau poseda alte fotografii sau alte detalii despre tur asteptam sa ne contacteze. Materialele atasate su fost publicate in revista Autoturism, articolul in 1990 iar fotografia in 1987. Un eveniment extraordinar, care in orice tara ar fi ocupat prima pagina a cotidienelor, a fost din pacate trecut sub tacere pana dupa 1989, din ratiuni lesne de interes. Generatia noua de colectionari de vehicule istorice ar cam fi cazul sa "ridice manusa" si sa reediteze acest extraordinar tur. Pana atunci toata admiratia pentru cei care intr-o epoca tulbure nu si-au tradat pasiunea, au invins retrictiile si lipsa de carburant si au realizat acest adevarat record.
Abonați-vă la:
Postare comentarii (Atom)
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu