marți, 31 martie 2009

Targul Reggio Emilia











Targul de la Reggio Emilia, sau Mostra Scambio Reggio Emilia cum ii zic italienii, eveniment ajuns la a 29-a editie (28-29 martie) a reprezentat pentru mine o surpriza extrem de placuta. Spun asta pentru ca am intalnit in Italia si targuri care sincer nu merita eforul unei deplasari, cum e cel de la Piacenza, fiind foarte mici ca numar de expozanti. Din cele vazute Reggio Emilia secondeaza Padova intr-un top al numarului de expozanti si al suprafetei expozitionale. In plus si preturile sunt mult mai mici fata de targurile din nordul Italiei, asta probabil si ca urmare a tarifelot mai mici platite de expozanti (cam cu 60%). Dintre automobilele oferite spre vanzare mi-au atras atentia, in fotografii de sus in jos, un Opel Kadett Coupe (1974, revopsit dar impecabil conservat, 1100 cmc, 3500 euro, sincer mi-a placut ff mult), o Alfa Romeo 2600 (pret nespecifical, imi aduc cu regret aminte de un automobil similar din RO care a ajuns la fier vechi fiind rificat de primarie), un simpatic Rosengart (sfarsitul anilor '20 - varianta franceza a Austin Seven, pret exagerat - 10.000 euro), un camion interbelic Renault (pret nespecificat), Lancia Beta Montecarlo (10.000 euro), Fiat 500 My Car (serie limitata realizata de Francis Lombardi), Fiat Dino Coupe (18.000 euro), Fiat 850 Special (posibil unicat, modificarea plafonului a fost omologata in 1969 confirm actelor prezentate de vanzator), Abarth 750 (40.000 euro). In ultima poza puteti vedea standului clubului organizator C.A.M.E.R. care a gazduit o expozitie Maserati. http://www.camerclub.it/
Ca o concluzie vizita a meritat, e un targ de vizitat in doua zile, recunosc ca unele zone, cele cu piese moto, le-am parcurs in mare graba pentru a cuprinde tot. Targul are un caracter anual, asa ca daca sunteti in zona merita sa nu ratati editiile viitoare !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu